Bosch WAE283S0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE283S0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

andr2008 04-04-2009
Geschreven voor: Bosch WAE283S0

Nu een weekje in huis en paar maal mee gedraaid. Bevalt best goed, is tijdens het wassen lekker stil. Centrifugeren ook, tot 4 minuten voor het einde hij overschakelt naar het hoogste toerental, dan nog wel hard roffelend geluidje, maar lijkt me normaal (en is maar even). Als hij echt goed stabiel/waterpas staat is het geluid het minimaalst. Verder fijne machine, wast goed en is goed instelbaar. Na afronding programma geeft 'ie om de minuut een paar hoge piepjes (gereed) maar dat kun je gelukkig uitzetten (lijkt me 's nachts wat storend). Aan te bevelen machine, is een duitse Bosch en dat is toch heel wat anders dan de (goedkope) Spaanse heb ik me laten vertellen.

maja6 10-02-2009
Geschreven voor: Bosch WAE283S0

Wasmachine paar dagen in huis en ben erg tevreden. Er zitten genoeg (zeker niet teveel) programma's op, om korte/lange of grote/kleine wasjes te doen. Wasmachine is basic (geen lcd-scherm bijv) en prijs daarom niet al te hoog.

Gebruiksaanwijzing is wat puzzelen, maar de bediening/gebruik knoppen is eenvoudig.

Geeft de resterende wastijd aan, erg handig. Ook kan je maximaal 24 uur de was uitstellen (nog niet gebruikt).

Geluid ook beperkt, zeker in vergelijking met mijn 13 jaar oude machine. Max 1400 toeren, geeft best droge was.
Trommel van 6 kg. Is ruim zat als je met een gezin van 4 personen bent en altijd 5 kg gewend bent.